„Бриджит Джоунс: Луда по онова момче“ надмина очакванията на британския боксофис, превръщайки се в най-добре представилия се романтичен филм в Обединеното кралство през премиерния уикенд.
Четвъртата част от приключенията на непохватната писателка на Хелън Филдинг спечели 14,9 млн. долара за четиридневния си премиерен уикенд, надминавайки всички три предишни части. Втората част „Бриджит Джоунс: На ръба на разума“ беше предишният рекордьор с 8,1 млн. долара, съобщи „Гардиън“.
Това е и най-добрият дебютен уикенд за британската продуцентска компания Working Title film и над дебютния уикенд на „Опенхаймер“, друг скорошен хит на Universal, холивудското студио, което разпространява „Бриджит Джоунс: Луда по онова момче“.
Филмът отбеляза 11-ото най-добро откриване на Universal, непосредствено след „Джурасик свят: Господство“.
Комедията, която стартира заедно с нови заглавия като „Капитан Америка: Нов свят“, съставлява 45% от приходите в британския боксофис през уикенда. Компанията Everyman е постигнала най-голямото тридневно откриване в историята си, подобрявайки рекорда, поставен преди това от последния филм за Джеймс Бонд „Смъртта може да почака“.
Въпреки че миналата седмица беше съобщено, че предварителните продажби са надминали тези на „Барби“, в крайна сметка четирилогията на Майкъл Морис не успя да достигне 18,5 млн. паунда, на които се радваше сатирата на Грета Гъруиг.
Филмът „Бриджит Джоунс: Луда по онова момче“, в който героинята на Рене Зелуегър вече е вдовица с две малки деца и избира между ухажорите си Лео Удол и Чуетел Еджиофор, също стартира силно в територии като Австралия и Мексико, както и в Европа. В САЩ обаче филмът е пуснат директно за стрийминг чрез Peacock. | БГНЕС