Изследователите казват, че за по-малките компании златната обвивка и интересната предистория са ключът към големите печалби. Учените по храните от Колежа по селскостопански науки в Пенсилвания установяват, че потребителите са привлечени от редица примамващи характеристики, когато разглеждат рафтовете с шоколади. Сред основните характеристики, които привличат вниманието на купувача, са златното фолио, богато украсените етикети и съобщение, подкрепящо кауза или съдържащо име на човек. Като цяло резултатите установяват, че дегустаторите, участващи в изследването, са харесали всяка проба шоколад, поставена пред тях. „Трудно е да направим шоколада нежелан“, посочва водещият изследовател Алисън Браун. Продуктите с дебело златно фолио са спечелили много купувачи, като един от участниците казал, че „е като да вземеш златен билет от Уили Уонка“.