Боряна Димитрова обясни, че 94% от посетителите на джаз фестивала са жители на столицата, а 6% идват от други населени места, включително и чужбина. “Основна причина за тяхното посещение е A to JazZ Festival, идват специално заради културното събитие”, каза още Димитрова. Тя коментира, че 39% от анкетираните са посетили поне 4 издания на джаз фестивала и това е нейната лоялна публика. “Ти идваш заради удовлетвореността от фестивала и заради тази удовлетвореност ставаш неин постоянен посетител”, коментира управителят на “Алфа Рисърч”. Социологическото проучване показва, че високата културна стойност на събитието е нещото, което посетителите харесват най-много в “А to JazZ” фестивала. “Всички елементи, които има един фестивал, уникалността на културното преживяване, започва все повече да присъства при оценките за изживяванията на хората след посещението на “А to JazZ” фестивала”, коментира Боряна Димитрова.