Адидас изигра централна роля в Седмицата на модата в Рига

От 8 до 11 април латвийската столица се превърна в епицентър на балтийската мода по време на 33-ото издание на Седмицата на модата в Рига, в която участваха дизайнери от Литва, Естония и, разбира се, Латвия, а дори и от Узбекистан и Финландия.


През първия ден ревютата се проведоха в Office Complex Verde, модерна сграда в бизнес центъра на града, след което се преместиха в залата на RFW в Hanzas Perons, бивш железопътен склад в Рига, съобщи Fashion United.

Сътрудничеството между „Адидас“ Latvia, местния бранд Baé by Katya Shehurina и Stockmann Department Store в партньорство с финландската дизайнерка Мия Халмесмаа изиграха водеща роля в това издание, в което бяха представени също така западна мода, булчинска мода, бански костюми и предложения, насочени към завладяване на пазарите в Близкия изток.

Сътрудничеството между Baé и „Адидас“, с което приключи последният ден, постави финалния щрих на събитието. То се отличаваше от останалите, като елегантно съчетаваше динамиката на спортния гигант с отличителната естетика на латвийската марка, давайки облик на едно модерно и непринудено предложение.

Stockmann - който има осем универсални магазина във Финландия и Балтийския регион - включва в офертата си новоизгряващи дизайнери от 10 години, като организира изскачащи шоуруми и ги подкрепя с комуникационни дейности.

Като част от сътрудничеството си със Седмицата на модата в Рига, създадена през 2023 г., и в допълнение към представянето на дадена марка на основния подиум, те организираха и изскачащ магазин, за да представят колекциите си на клиентите.

Поразителна със своите цветни рокли, колекцията на Халмесмаа беше представена на Седмицата на модата в Рига заедно с най-новите колекции мода и аксесоари на Stockmann, както и с амалгама от продукти от ежедневието като портокали и зърнени закуски, и графики, които положително се открояваха.

Когато избира кого да подкрепи, Stockmann се ръководи от два основни стълба: близостта на дизайнерите до ценностите на марката, като например устойчивост или уважителен дизайн, и тяхното приемане сред клиентите./БГНЕС