Антон Хекимян: Продължаваме модернизацията на градския транспорт

Продължаваме модернизацията на градския транспорт. Готови сме с програма за закупуване на 273 нови превозни средства – основно нови трамваи и електробуси. Задължително е да създадем нови довеждащи линии в големите квартали.

С тях осигуряваме бърза и удобна връзка с метрото, но и с кварталните училища. Това обяви кандидатът за кмет на София от ГЕРБ/СДС Антон Хекимян на среща със Съюза на транспортните синдикати. Той подчерта, че за да бъде секторът привлекателен, трябва да се отделят и повече средства. В момента има недостиг на водачи, затова предвиждаме 20% повишение на заплатите в градския транспорт, допълни Хекимян.

Кандидатът за кмет на София от ГЕРБ/СДС съобщи, че в програмата му е заложено обновяването на всички спирки на градския транспорт.

"Отделно планираме изграждането и реновирането на 30 км трамвайни трасета. „Първият основен ремонт, който ще започна е този на трамвайното трасе по бул. „Стамболийски“, който е належащ, а първото ново трамвайно трасе ще свързва „Младост“ и „Дружба“ по бул. „Копенхаген“, който ще довършим“, заяви Хекимян. Той разказа и за проекта за изцяло ново трамвайно трасе, тип леко метро, по бул. „Т. Каблешков“ и бул. „Филип Кутев“, което ще даде нови транспортни връзки на голяма част от новите квартали. „Предвиждаме и изграждането на второ „зелено“ трамвайно трасе по бул. „Мария Луиза“. ,,Всяко едно от нещата, които съм казал в кампанията, могат да се случат, защото работим последователно и стъпваме на реални проекти“, категоричен беше той.

Според Антон Хекимян опонентите му, с които е дебатирал до този момент, говорят общи приказки. "Кандидатите, които уж милеят за София, точно преди една година искаха да накажат столичани. ПП и БСП управляваха държавата само преди 1 година. Тогава столичният градски транспорт беше в огромна криза, спомняме си колко високи бяха цените на горивата. И тяхното предложение беше да се вдигне цената на билета и да се съкратят линиите. Уважаеми политици, искам да ви напомня, че столичният градски транспорт не е частна фирма, в която с лекота да съкращаваш персонал, това е дейност, в която трябва да си отговорен към хората, които всеки ден превозват хиляди пътници", каза Хекимян. /БГНЕС

Тагове: