Борис Бонев: Кметът на София трябва да бъде визионер

През тази предизборна кампания ме изненада положително огромният брой хора, независимо от социалната прослойка, които говорят на един език – този за промяната на София. Всички искат промяна и знаят, че София може много повече. Това заяви в интервю за БГНЕС кандидатът за кмет на „Спаси София” Борис Бонев.

„За да може един човек да направи информиран избор, той трябва да има достатъчно време да се запознае с кандидата и програмата”, аргументира се кандидат-кметът. Планът за София Идеята на „Спаси София” от самото начало е не просто да представи името на Борис Бонев, а най-подробно разработваната някога програма „План за София“ с над 500 мерки. „Партийната култура е научила традиционните избиратели на изборите да смятат избирателите за глупави, че не четат програми. Партиите явно все още не разбират, че светът се променя и с него традиционният начин на водене на политика. Аз съм щастлив, че „Спаси София“ е част от тази промяна. Моят съвет към партиите е да не гледат с насмешка, а да започнат да представят подготвени кандидати и това да се случва много по-рано. Борис Бонев разказа, че при срещите си много от хората са се оплакали от незаинтересоваността на администрацията по поставяните ежедневни, малки проблеми. „За мен е много дразнещо и искам и ще работя това да се промени, за да не се налага за най-обикновени неща да се пишат стотици жалби“, обеща кандидатът за градоначалник. На въпрос дали вярва, че всички над 500 мерки могат да бъдат изпълнени, Бонев отговори, че при разработването на Плана за София са имали предвид, че някои от тях са дългосрочни,може да не се завършат и в края втория мандат, но е важно да се поставят отсега. Обещание Ако бъде избран Бонев заяви, че още в първия му работен ден ще изключи бутоните на пешеходните светофари, ще уволни директорката на Столичния инспекторат, ще възложи постоянни проверки на фирмите за сметопочистване, одит на Центъра за градска мобилност (ЦГМ). В Плана за София е заложено също обединение на ЦГМ с останалите общински оператори – Столичен електротранспорт, автотранспорт и метрополитен. /БГНЕС