Dauphinette засити глада на модните ентусиасти в Ню Йорк

По-добре елате гладни - Dauphinette сервира шивашко угощение.


Известен като „най-щастливата марка на Земята“, лейбълът от Ню Йорк, ръководен от креативния директор Оливия Ченг, представи колекцията си за есен/зима 2024 г., озаглавена „Вегетарианецът“.


Ченг прави своите дизайни на пода на апартамента си. Тя е веган, но практикува „в брутално физическо състояние на ума“. (Ченг описва себе си като „еднакво ексцентрична и ненаситна, ефирна и дива, с добри очи и хладнокръвна.“)


Колекцията, представена в църквата Св. Марко в Бауъри, използва над 600 крила на бръмбари, десетки хиляди сплетени кичури коса и прибори (очила от вилици) - мотив за невинен глад и шивашка ненаситеност.

„Bedroom Floor Couture“ на дизайнерката е рязко отклонение от предишните ѝ щателно излъскани колекции. Вместо това тя предлага линия с ексцентричен максимализъм.

Dauphinette представи странни дрехи с игрив характер - морета от мъниста, много цветове и ослепителни декорации, 30-те модела се усещаха като „Направи си сам“, ръчно изработени и експериментални с умишлени несъвършенства – като висящи конци и асиметрични детайли, деликатен баланс на двойствеността на Ченг на „ефирно и диво“.

Някои облекла бяха направени от предмети, които обикновено се намират в дома - поли, украсени с десетки безопасни игли, вилици, изработени като очила, и рокля, оформена от плетена кошница от вратовръзки.

Други парчета безспорно бяха Dauphinette, като големи якета и пончота, удавени в мъниста и кристали, обувки, направени с дълги кичури коса - и намигване към мотива на бръмбара на марката, със зелени метални същества, зашити върху якета и рокли. /БГНЕС