Самата дизайнерката е от Холандия и създава своят бранд един петъчен ден. „Срещнах се с приятел, който е мой бизнеспартньор в момента и веднага си допаднахме. Той работеше в модната индустрия, а аз бях дизайнер. Започнахме без идея и план, но искахме да правим висококачествени, базисни (или основни) дрехи с лека ексцентричност”, обясни тя.
По думите ѝ от този момент са изминали 16 години и вече са се превърнали в голям бранд. „Най-важното е, че правим всичко от сърце. Правим го със страст. Целта ни не е да правим много пари”, категорична е тя.
Дизайнерката уточни, че искат да правят дрехи, които са меки и удобни и в ежедневен стил.
Тя сподели, че е много горда от това, което са постигнали. „Това, което представихме като колекция преди 6 години все още е актуално и това е голям успех, особено в свят, в които всичко е „бърза мода”, смята дизайнерът.