„Докато се приближаваме до изборите през ноември, ние продължаваме да се подготвяме, да провеждаме редовни срещи и да споделяме подходяща информация за заплахите, които виждаме“, заявиха компаниите в съвместно изявление. В документа се отбелязва, че ръководството на Фейсбук и Туитър ще предостави „навременна и открита информация за изборния процес, резултатите от изборите в светлината на логистичните трудности, свързани с новия коронавирус“. Освен това компаниите изразиха готовността си да "се борят срещу умишлени опити за подкопаване на изборния процес в навечерието на, по време и след изборите". Тази категория включва опити за използване на платформите за публикуване на информация за изборите от непотвърдени източници. В същото време компаниите обещаха да потиснат "опитите за кибератаки върху предизборните щабове", както и структури, пряко свързани с процеса на гласуване.