Потребителите вече имат възможност да добавят сметките си от друга банка към мобилното приложение My Fibank.
През My Fibank за Android OS, а впоследствие и iOS, и интернет банкирането, клиентите на Fibank могат да извършват следните операции със сметките си в друга банка:
-Добавяне на сметка от друга банка;
-Проверка на наличност;
-Нареждане на преводи;
-Справки за движенията по сметките си в други банки.
Сметки от други банки могат да бъдат добавяни само когато тези банки са технически готови и отговарят на всички регулаторни стандарти и изисквания. Към момента новата функционалност предоставя възможност за добавяне на сметки от една банка, оперираща на българския пазар, а впоследствие обхватът на услугата ще бъде разширен. Новите функционалности са достъпни за клиентите физически лица.
Посредством надграждането на My Fibank, клиентите могат да банкират удобно и сигурно със сметките си в различни банки, само с използването на едно приложение. My Fibank се характеризира с лесен и интуитивен интерфейс и множество полезни функционалности.
При разработването на решението за open banking, Fibank отговаря напълно на всички регулаторни изисквания и етични стандарти. Първа инвестиционна банка затвърждава своето име като синоним на надеждност, качествено обслужване и внедряване на иновативни високотехнологични решения за своите клиенти. /БГНЕС