Акцент в десетото юбилейно издание ще бъде потенциалът на компаниите да се развиват в предизвикателната среда на глобална криза и да се справят с последиците от пандемията от COVID 19, политическата нестабилност, високата инфлация, дефицита на суровини и покачващите се цени на горивата.
Експертно жури ще отличи компаниите, които са със стабилен растеж, показват възможности за справяне в криза и в силно конкурентна среда, имат капацитет за навлизане на нови пазари, развиват успешни стратегии и прогресивни бизнес идеи и успяват да наложат своята търговска марка.
Задължително условие за участие е компаниите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват български бранд.
Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас: г-н Чавдар Златев – изпълнителен директор и член на УС на Fibank; финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев – председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“; г-жа Венелина Гочева – собственик и управител на Медийна група България и г-жа Ваня Манова - регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.