Заместник-кметът на СО Ангел Джоргов заяви, че очевидно проблем има, но са взети достатъчно проби, включително и от независима лаборатория – както от пътната основа, така и от материалите. Ясно е, че проблем има, но всички проверки показват, че всичко отговаря на изискванията, както са записани в проекта. Той е оразмерен така, както се оразмерява всяка една пътна настилка. Проблемите са свързани само и единствено с хоризонтални размествания на паважа, няма пропадания, отбеляза той. По думите му се вижда, че проблем в основата няма и в случая е използвана класическа технология, като очевидно заради трафика тя трябва да бъде оптимизирана – пясъчната възглавница и материалите за самата фуга.
Министър Шишков от своя страна отбеляза, че стойността на проекта е над 46 милиона лева, като 41 милиона са отпуснати по оперативната програма. Срокът за изпълнение е удължен до септември 2023 г. Вече са направени две проверки, които са чисто технологични, и каквото и да излезе от тях, то ще бъде в полза на обществото, каза той. Шишков определи като сполучливо решението проектът да бъде разделен на етапи.
Главният архитект на София арх. Здравко Здравков посочи, че ако това се беше случило в Германия, нямаше на тази маса да бъдат нито арх. Джоргов, нито столичният кмета, а проектантът и изпълнителят. Регресът на този договор е 10%, което е нищожно за такъв проект, смята той.