Главният изпълнителен директор на Tesla изпрати туит до рекламодателите днес сутринта.
„Нашата платформа трябва да бъде топла и гостоприемна за всички“, написа той, „където можете да изберете желаното преживяване според предпочитанията си, точно както можете да изберете например да гледате филми или да играете видеоигри, вариращи между всички възрасти. Също така силно вярвам, че рекламата, когато е направена правилно, може да ви достави удоволствие, да ви забавлява и да ви информира; тя може да ви покаже услуга, продукт или медицинско лечение, за които не сте знаели, че съществуват, но са подходящи за вас", продължи той. "За да бъде това вярно, е важно да показваме на потребителите на Twitter реклама, която е възможно най-подходяща за техните нужди", написа 51-годишният милиардер и добави: "Рекламите с ниска релевантност са спам, но рекламите с висока релевантност всъщност са съдържание!“Междувременно служителите на Twitter останаха нащрек на крак днес, ден след като Мъск влезе в централата на гиганта в Сан Франциско.