Кирил Петков: Гвоздейков е маркетингов трик, купеният вот ще е безпрецедентен

Борисов и Пеевски правят маркетингов трик с името на Гвоздейков в пълната координация с МВР – от министъра до главния секретар. Искат да замажат очите на хората. Според мен купеният вот ще бъде безпрецедентен на тези избори.


Това каза съпредседателят на ПП-ДБ Кирил Петков във връзка с изразената от лидера на ГЕРБ подкрепа към решението на служебния кабинет транспортният министър Георги Гвоздейков да оглави щаба за изборите, предаде репортер на БГНЕС.

Гвоздейков вече е изключен от „Продължаваме промяната“. Името му се използва като маркетинг умело от Бойко Борисов и Делян Пеевски, повтори Петков.

Нямаме никакво доверие на Калин Стоянов, нямаме никакво доверие на организацията в МВР. Това е правителството на Пеевски и Борисов, това е тяхното МВР и те ще правят изборите, а използват името на човек, изключен от ПП, заяви още Петков.

БГНЕС припомня, че в четвъртък служебният кабинет на Димитър Главчев реши да възложи на Георги Гвоздейков организационно-техническата подготовка на изборния процес. /БГНЕС