Коронавирусът неизбежно ще доведе до по-голямо потребление онлайн

Онлайн търговията ще се промени заради коронавируса и то ще е в посока на по-голямо потребление, тъй като хората в момента виждат, че по този начин спестяват много време. Това каза Георги Стаматов от екипа на Sofia Delivery Crew, предаде репортер на БГНЕС. Това е платформа за предлагане на стоки и услуги, която обединява млади хора, работили в сферата на ресторантьорството, преди кризата с COVID-19.

„Ние преди работихме в ресторантьорския бранш и когато видяхме, че започва да се говори всеки ден за COVID-19 и видяхме, че това може да се задълбочи, решихме да осъществим тази инициатива. Тя е в помощ на хората, които искат да си набавят стоки, услуги, продукти от първа необходимост и др. Ние доставяме до домовете 24/7“, разказа Георги Стаматов. Той обаче държи да подчертае, че идеята за тази платформа не се появява след затварянето на ресторантите, а доста по-рано.

„В момента, в който останахме без работа, имахме страшно много свободно време, което трябваше да запълним по някакъв начин. Мисля, че е полезно най-вече и е в услуга на хората. Повечето ни продукти нямат надценка, а ако имат, тя не е голяма. Не е печалбарство, а е по-скоро услуга, която ние предлагаме в полза на хората“, допълва Иван Цветков. Той каза, че работят с различни фирми, от които закупуват съответните стоки, имат и склад, през който стоките минават и се пакетират.

По думите на Георги хората, които ги търсят, са работещи, които виждат, че когато си поръчат онлайн, спестяват време, защото не се редят на опашки.

Александра Цонкова е работила като сервитьор и губи работата си заради ситуацията. „Останах с много свободно време, тъй като в университета ми също не сме вече толкова ангажирани, колкото преди, затова се включих в тази инициатива. Сега сме доста по-ангажирани, по цял ден се занимаваме с обработването на поръчки и обслужване на клиенти“, разказа младата жена. Най-често хората поръчват, по думите й, хранителни продукти от първа необходимост, но се случва да използват и други предлагани услуги.

Самите клиенти също били доста интересни, не скри Иван. „Случвало се е да оставят парите на някое скришно място отвън, за да не се видят с теб, да го няма този физически контакт, от който всички в днешно време се притесняваме. Случва се да оставят парите в някое чекмедже или нещо такова“, каза той.

Самите те задължително и винаги работят с предпазни средства. /БГНЕС