Той е категоричен, че нищо няма да се промени. „В момента г-н Рановски е безсилен. Той е системен нарушител на Кодекса на труда и Закона за държавния служител, това сме го доказали и с проверки в Инспекцията по труда. Той в момента се опитва да каже, че прави нещо“, смята Иванов. По думите му няма как да има денонощен контрол в ИА „Автомобилна администрация“, защото личният състав е много малко и е под санитарния минимум. „Той в момента си пази топло работното място и тлъстата заплата, че прави някакви реформи“, категоричен е Иванов.
На въпроса какво иска да се случи, когато дойде редовно правителство на власт, Александър Иванов отговори: „Искаме да станем на дневен работен ден. Нямаме претенции да работим и нощно време, проблемът е, че нямаме хора. За една точка за контрол ни трябват 10 човека, а една дирекция на Пловдив, Смолян и Пазарджик разполага с 6 човека и това ще доведе до нарушаване на Кодекса на труда.“
Липсата на кадри се дължи на липсата на щатни бройки, обясни той. „За да ни приемат в ЕС през 2005 г. по доклад трябваше да сме 500 инспектори, а в момента сме 102. 2005 – 2006 г. направиха специалистите "инспектори", за да покрием бройката, а в следващия момент тези хора се занимават с административна работа“, каза председателят на Фирмената синдикална организация и добави, че Рановски е направил промяна в Устройствения правилник, която е неработеща. „Работното ни време отива в път“, заяви Иванов и уточни, че има случаи, при които 90% от времето минава в път, защото териториите на дирекциите са много големи и няма как да отидеш от Пловдив до Мадан, тъй като пътят е три часа и половина отиване и още толкова връщане. „Като сложим и почивките и той работният ти ден е заминал“, каза още Иванов.