Кучета-инфлуенсъри печелят хиляди долари в Сингапур

Два пухкави бели териера, облечени кокетно позират докато собственикът им размахва лакомство и прави снимка за десетките хиляди техни последователи в Instagram.

Те са сред нарастващия брой домашни любимци-инфлуенсъри в социалните медии в Сингапур - тенденция, подхранвана от нарастването на онлайн пазаруването по време на пандемията от коронавирус.

Саша и Пайпър се появяват редовно в профила си в Instagram „Lomodoggies“, като често носят подходящи аксесоари и позират за камерата с висящи езици.

Двамата са спечелили хиляди долари, рекламирайки различни продукти – от прахосмукачки до луксозни обувки - и дори се представляват от рекламна агенция.

Тя се възползва от бума на популярността на някои домашни любимци в социалните медии по време на пандемията и работи със „звезди” като котката Brossy Meowington, имаща над 50 000 последователи до японски шпиц, наречен Luna.

Собственикът на Саша и Пайпър, Кари Ер, попада случайно в странния рекламен бизнес, когато започва да публикува снимки на Саша в различни костюми и докато си играе или се разхожда.

„Просто искахме да направим ежедневен блог с нея, улавящ някои ценни моменти като красивото й лице и нейните артистични дарби“, споделя Ер.

Но снимките се оказват толкова популярни онлайн, че постепенно различни компании започнали да отправят запитвани дали Саша ще стане рекламно лице на техните продукти.

Пайпър, бивше изложбено куче се присъединява към Саша в разгара на пандемията и прави двойката още по-популярна./БГНЕС, АФП