„Искаме да им кажем, че трябва преди всичко, задължително да ползват каски и да карат в най-дясната част на дясното платно. Ползвателите трябва да изградят някаква култура при употребата на електрическите тротинетки“, категоричен е Александър. Най-честите грешки, според наблюденията му, са свързани с неправилното пресичане. „Тротинетката трябва да се приравни към велосипеда. Когато се пресича с колело, каращият трябва да го бута по пешеходната пътека. Прави ми впечатление, че хората не слизат от тротинетките“, отбелязва той. „Бъдещето е в тротинетките, ако искаме да намалим задръстванията и хората да слязат от колите. С тях ще подобрим качеството на въздуха“, смята мъжът и съветва: Не се стягайте, карайте внимателно с каска”. Запитан какво мисли за идеята да се вади книжка за тротинетките, Александър е категоричен, че все едно да се иска книжка за каране на велосипед. Срещу тази идея се обяви и Държавната агенция „Безопасност на движението по пътищата“. „Книжки за такъв тип превозни средства не трябва да се изискват“, категорично заяви пред БГНЕС и нейният председател Малина Крумова. Същевременно тя съветва, че всеки трябва обаче да познава правилата за движение по пътищата.