Лора Асенова: Създаването на собствена марка е добро начало за всеки бизнес

Да създадеш своя собствена марка е повод за гордост, особено ако тя е и етична, както е в нашия случай. Това заяви пред БГНЕС Лора Асенова, Мис България Вселена 2019 и един от най-интересните участници в последния сезон на MasterChef.

С помощта на текстилната компания Cantarelli Лора създава собствен бранд, който е естествено продължение на нейното развитие в медийното пространство. За да го създаде, тя преминава през абсолютно всички производствени процеси.

„Запознах се с всички хора, които работят във фабриката на Cantarelli. Видах как те влагат сърце и душа в това, което правят. По тази причина успях да оценя повече дрехите, които създадох“, заяви инфлуенсърката.

За нея е много важно, че всички процеси отговарят на нормите за етична мода: „Производството наистина е на високо ниво, покрива всички европейски стандарти. Работи се с висококачествени италиански платове“. В същото време цените на дрехите са напълно достъпни. „С тази колекция показахме, че луксът е достъпен и на една разумна цена“, подчерта Лора.

Нейната колекция успява да покори над 10 модни форума в цял свят, като се започне от Милано и Флоренция и се стигне до Амстердам и други европейски столици. Последната премиера е на Седмицата на модата в София, която се състоя в края на март.

„Щастлива съм, че всеки от гостите, който бяхме поканили успя да намери по нещичко за себе си, успя да хареса даден модел“, сподели Лора.

Според нея абсолютно всеки е способен да създаде своя собствена колекция и бранд, особено когато има за партньор утвърден производител като Cantarelli.

„Това е едно успешно начинание, което може да се превърне в собствен бизнес. То е подходящо за всеки инфлуенсър, дизайнер или предприемач, който иска да започне свой собствени бизнес с минимални инвестиции и дори без инвестиции“, препоръчва Лора Асенова. /БГНЕС