Марго Роби е новото лице на Turkish Airlines

Turkish Airlines (THY) избра холивудската суперзвезда Марго Роби за новото лице на своите рекламни кампании, за да популяризира предстоящия полетен маршрут до Австралия и да засили глобалната си привлекателност.


Една от най-ярките звезди на Холивуд в последно време, Роби е известна с многото си емблематични роли през цялата си кариера и като хедлайнер на най-касовия филм за 2023 г. „Барби“. Номинираната за Оскар актриса в момента преговаря с THY, за да изиграе ключова роля в популяризирането на обновения маршрут на авиокомпаниите до Австралия.

Решението беше обявено от председателя на борда на директорите на THY Ахмет Болат, което формира значително сътрудничество между авиокомпанията и международно признатата актриса.

„Ще започнем полети до Австралия между 15 и 25 март 2024 г. В момента преговаряме с австралийската актриса Марго Роби. Планираме да я доведем в Турция седмица преди полета и да проучим различни места, включително историческото място Гьобеклитепе“, каза Болат.

„Полетът за Австралия ще включва престой, 10-часово кацане в Сингапур и след това допълнително седемчасово пътуване до Австралия“, добави той.

В забележки, които направи през ноември, Болат каза, че водещият превозвач изпълнява съвместен проект с Министерството на туризма, в рамките на който са идентифицирали 10 целеви пазара, включително САЩ, Канада, Мексико, Индонезия, Малайзия, Япония, Китай, Южна Корея, Австралия и Тайван, за да привлекат туристи от тези дестинации в Турция.

„Имаме за цел да доведем 10 милиона туристи от тези страни“, каза той тогава.

Значителен брой кипърски турци, гърци и македонци живеят в Австралия, каза Болат, като същевременно изрази надежда, че около 500 000 до 600 000 туристи от Австралия ще пътуват до Турция. /БГНЕС