Между пункта и магистралата има участък с дължина 150 м, който е извън проекта. За да се реши проблемът, е необходимо да се одобри разширение на пътното платно на магистралата в посока граничния пункт и заедно с кмета на Драгоман да се одобри подробен устройствен план. Ще направим така, че пунктът да се свързва с автомагистралата, а не с двулентов път, каза още министър Шишков. Водят се разговори за допълване на разрешението за строеж. Процедурата е в напреднал етап и очаквам проектът да бъде внесен от строителя за одобрение след около месец, допълни той.
Одобрихме подробния устройствен план за последния участък от магистралата – между Сливница и София. Той ще се забави, защото трябва да се строи законно, след като разрешението за строеж влезе в сила, категоричен бе министърът. И допълни, че това няма да стане по-рано от следващите три – четири месеца, защото е необходимо извършване на отчуждаване на терените, които ще бъдат засегнати от изграждането на трасето. Забавянето при този участък е най-голямо и няма кой да върне седемте изгубени месеца заради липсата на ПУП. За съжаление, краят на 2023 година няма да може да бъде времето, в което магистралата ще бъде завършена в цялост, каза още министър Шишков.