Netflix загуби почти един милион абонати

След като се радваше на дългогодишно господство като крал на стрийминга, Netflix се изправя пред борба за запазване на короната си.

Стрийминг гигантът загуби близо 1 милион абонати между април и юли, тъй като все повече хора се отказват от услугата.

Netflix заяви, че очаква ръстът на записванията да се възобнови по-късно тази година.

През април компанията съобщи за първата си загуба на абонати от 2011 г. насам - новина, която беше последвана от съкращаване на стотици работни места.

Конкурентите й оспорват нейното господство, а повишаването на цените се отрази негативно.

Загубите, отчетени във вторник, са най-големите в историята на фирмата, като най-голям брой съкращения през тримесечието са извършени в САЩ и Канада, следвани от Европа.

Гай Бисън, изпълнителен директор на Ampere Analysis, заяви, че е "неизбежно" Netflix да започне да разхлабва хватката си на пазара.

"Когато си лидер, има само една посока, в която да вървиш, особено когато се появи голяма конкуренция, каквато Netflix наблюдава през последните няколко години", каза той.

Това е рязка промяна за Netflix, която се радваше на години на привидно неудържим растеж, след като направи революция в начина, по който хората по света консумират развлечения./БГНЕС, Би Би Си

Вашингтон / САЩ