Нова марка кафе на Том Ханкс дарява печалбата си в подкрепа на ветераните

Носителят на "Оскар", който многократно се е снимал в роли на американски военен през четиридесетгодишната си кариера, обяви старта на Hanx For Our Troops - компания за потребителски пакетирани стоки, която ще подпомага ветераните и техните семейства. 100% от всички печалби ще отидат за фондации, които подкрепят общността на ветераните, включително Headstrong, Hire Heroes USA, Bob Woodruff Foundation и Student Veterans of America като първи партньорства.

"Видяхме, че Hanx е начин да подкрепим ветераните и семействата на военните, тъй като 100% от печалбите отиват в организации, които са доказали, че са в голяма помощ на тези, които са служили на страната ни", казва 66-годишният Ханкс в съобщение за пресата. "Добри продукти за добра кауза".

Компанията започва своята мисия с един всеобщо любим продукт: кафето. Трите смеси - First Class Joe, SGT. Peppermint и Tom's Morning Magic Blend - ще започнат да се продават в началото на декември.

Що се отнася до сместа на Ханкс, "Малцът е разковничето!", казва той в дегустационните бележки на вкуса. "Никога няма да забравя първия си вкус на кафе, усъвършенствано с малко мляко и щипка шоколадов малц. Училищните сутрини вече никога не бяха толкова мрачни", се казва в уебсайта на звездата.

"Нашите продукти подкрепят всички онези, които са служили на Америка - в миналото и сега - на активна служба, като ветерани и техните семейства. Избирайки нашето кафе, вие помагате да се подкрепят тези, които са избрали да посветят времето и усилията си в защита на нашите свободи за добрата кауза, която е американският път. Всяко пени от печалбата им благодари. Ние им дължим своята благодарност, нали?" - гласи изявлението на Ханкс на уебсайта./БГНЕС

Лос Анжелис / САЩ