Наследничката на модната къща Александра Зарини, която е и основателка на фондация, посветена на борбата срещу сексуалното насилие над деца, взе думата за рекламната кампания. „Защо да създаваме съдържание с бебешки матрак и възрастен мъж?", написа тя в социалните мрежи. „Загрижена съм за тази обща идеология, която Kering излъчва чрез своите марки." Потребителите на социалните медии също обърнаха внимание на факта, че Гучи и Баленсиага принадлежат на една и съща компания - Kering. От модната къща все още не са коментирали критиките, Хари Стайлс също не е говорил за това.
Преди това скандалът избухна около рекламната кампания на марката Баленсиага, в която деца позираха с аксесоари в оспорван стил. Освен това снимките показват съдебен документ, оправдаващ детската порнография. След критиките към марката се появиха слухове, че Демна Гвасалия ще напусне модната къща, но това не се случи. Самият дизайнер лично се извини за рекламната кампания. /БГНЕС