"Вината са скъп продукт и има много разходи по отглеждане на лозята", обясни Габровски и уточни, че при формиране на цената на виното не влиза само само себестойността на самата суровина и трудът, който влиза в продукта. "Във винопроизводството цената се определя и от избата, традицията, региона, и маркетинга и рекламата", добави земеделския производител. Габровски посочи, че те произвеждат вино от 500 години. "Аз съм наследник на винарска фамилия, дядо ми се е занимавал с винопроизводство, и аз продължавам неговия занаят", отбеляза той.
По отношение на това дали според него веригите слагат висока надценка на продуктите, Габровски посочи: "Има надценка. Аз съм производител и разходите в производството са доста, но и има надценка. Търговците имат големи разходи по реализацията и си слагат по-голяма надценка от тази, която се говори за 10-20%, защото пазарът е малък. Пазарът е свит и няма това текучество на стокооборота", обясни той и добави, че с рекламна стратегия големите търговски вериги също са обърнали тенденцията. "Те от винарството или от друго място го видяха, и го прилагат в продукти за масова консумация, които са основни хранителни продукти. Виното е луксозен продукт, при него може да има по-голяма надценка, защото там има традиции във винопроизводството и самата цена на виното. Продукти, които са за масова консумация като хляб, олио, месо, сирене, мляко, там ги купуват евтино, пускат ги скъпо, правят се отстъпки, и те пак печелят при направени отстъпки 50%. Там е сбъркана търговията нещо с надценките", категоричен е земеделският производител.