Проведените в периода 2011-2019 г. проучвания с фокус групи от родители за анализ и преодоляване на проблемите, свързани с подрастващите, заплахите за тях и зависимостите показват, че очакваните превантивни практики за въздействие на децата са именно спортните и творчески занимания.
С изградените по кампанията на СПБ партньорства с ГД ,,Национална полиция”- МВР, Столична община (СО), община В. Търново, Превантивно-информационния център по наркомании (ПИЦ по ПН, София), сдруженията „Св. Иван Рилски”, „Янтра 2001”, асоциация ,,Родители“, областните дирекции на МВР и Пожарна безопасност, редица училища и др. се постига висока степен на обществена подкрепа и по-добра среда за развитие на подрастващите.
Посредством партньорството с ГДНП, социалният проект на СПБ Спортът е по-добрият начин децата да пораснат се отразява в отчетите на МС по изпълнение целите на: Националната програма за закрила на детето, Програмата за развитие на младежта и в Националния съвет за превенция на престъпността.
Съюзът на пивоварите в България (СПБ) е представителната организация на производителите на бира в страната и техните доставчици на суровини, материали и оборудване. Кампанията на СПБ ,,Спортът е по-добрият начин децата да пораснат“ стартира през 2012 г. като инициатива за социална отговорност, която благодарение на партньорствата прераства в национална кампания за универсална превенция. Ежегодно всички активности по кампанията на 100% се финансират с целеви бюджет, осигуряван от всички членове на СПБ: „Болярка - ВТ” АД, „Бритос” ЕООД, „Загорка” АД, „Каменица” АД, „Карлсберг България” АД, „Ломско пиво” АД. /БГНЕС