Сезон 3 на "Вещерът" е с 30% по-малко зрители в Netflix

Гледаемостта на сезон 3 на „Вещерът“ изглежда е спаднала с около 30 процента спрямо предишния сезон. Според Kotaku хората от сайта на феновете на „Вещерът“, наречен Redanian Intelligence, са направили собствен анализ на данните за гледаемостта на Netflix, който показва спада в гледаемостта. Феновете на сериала, разбира се, започнаха да правят собствени предположения относно причините, поради които този път изглежда, че го гледат по-малко хора, съобщи “Giant freakin robot”.


Redanian Intelligence базира оценката си за популярността на „Вещерът“ сезон 3 на данни от Netflix, които преди показваха само броя на часовете, през които е бил излъчван даден сезон, но сега са коригирани. Тези часове сега се разделят на общото времетраене на сезона.

Използвайки този подход, служителите на сайта установиха, че вторият сезон е имал 310 милиона часа гледане през първите 10 дни, което, разделено на продължителността му, възлиза на общо 41,8 милиона гледания.


За първите 11 дни обаче третият сезон на „Вещерът“ е натрупал 139,5 милиона часа гледане, което според същата формула означава, че е имал 29 милиона гледания. Ето как сайтът изчислява този 30-процентен спад в гледаемостта. /БГНЕС