Шведската компания Pophouse придоби каталога на KISS

Шведската компания Pophouse Entertainment, специализирана в областта на марките и развлеченията, обяви, че е придобила каталога на легендарната американска глем-метъл група KISS, предаде АФП.


Шведската група, съоснована от един от членовете на ABBA, Бьорн Улваеус, ще притежава "музикалния каталог, марката и имиджа - включително известните дизайни на боя за лице - и търговските марки на култовата американска рок група", се казва в нейното съобщение за пресата.

Сумата на сделката не е оповестена.

KISS "е една от най-разпознаваемите и емблематични групи в историята на музиката", заяви Йохан Лагерлоф, ръководител на инвестициите в Pophouse.

Той добави, че се подготвя филмов проект за историята на групата и шоу с цифрови аватари на музикантите.

Известна най-вече с мегахита си "I was made for lovin' you", пиротехническите ефекти и стилизирания грим, нюйоркската група е продала над 100 млн. плочи по целия свят през 50-годишната си кариера.

През декември Pophouse вече обяви създаването на дигитални аватари за изпълненията на KISS на живо, което според шведската компания бележи "края на физическото им съществуване".

Pophouse помогна и за създаването на шоуто "ABBA Voyage" в Лондон, в което цифрови аватари, или "ABBAtars", изпълниха хитовете на емблематичната шведска поп група.

През февруари Pophouse обяви, че е придобила правата върху музикалния каталог на американската певица Синди Лоупър. /БГНЕС