Илияна Йотова изтъкна новите трудности пред бизнеса в условията на пандемията. „Европа, а и светът се оказаха неподготвени за мащабите на такава криза. Повече от всякога се нуждаем от преосмисляне на националните икономики, на икономическите връзки вътре в ЕС, на икономическите и търговските ни взаимоотношения с партньорите от целия свят. Трябва да запазим индустрията си, да развиваме собствено производство, да се развива пазарът на труда“, заяви вицепрезидентът.
Илияна Йотова оцени високо активната дейност на Френско-българската търговска и индустриална камара, която обединява над 240 френски, български и международни компании. Неотдавна камарата, съвместно с Българската агенция за инвестиции и още 15 двустранни камари, стартира кампания за представяне на България като добра дестинация за бизнес в световен мащаб.