Продажбите са се увеличили с 13% до 10,8 млрд. долара през миналата година, а нетната печалба е нараснала с 5%.
„Ние сме актуални и имаме вълнуващи страсти за много различни потребителски групи и това работи в целия свят“, заяви главният изпълнителен директор на датската компания Нилс Кристиансен.
След тази силна година ръководителят на частната семейна компания се стреми да запази хладнокръвие в отговор на геополитическата несигурност и заплахата на Тръмп да наложи мита на Европейския съюз.
„В този момент няма мита. Ако те влязат и преценим, че ще имат по-траен характер, тогава мисля, че ще намерим начини да се справим и с това“, каза Кристиансен, добавяйки, че това „не е това, което ме държи буден през нощта“.
„Не за първи път виждаме тези колебания и всеки път успяваме да не реагираме прекалено остро“, каза той. | БГНЕС