„Целта на тази концесия е чрез публично-частно партньорство почти изцяло да бъдат подменени всички спирконавеси. Има известни притеснения относно това какъв ще е интересът, но има решение и предполагам, че в скоро време трябва да се процедира. Ако има интерес към нея – се реализира по този начин, ако не остава във варианта, в който ние трябва да решим този въпрос със средствата на бюджета и ЦГМ“, заяви той.
По думите на Зарков, за да бъде привлекателна концесията тя е разделена на 4 лота, които са от центъра до крайните квартали, за да се търси баланс, но не се изключва и вариантът спирките да се поддържат общината, за което настояваше кметът Фандъкова и подчерта, че това са двата подхода и времето ще покаже по кой от тях ще се работи.
Зарков не можа да каже кога точно ще стартира концесията, но увери, че през септември, когато общинските съветници се връщат на работа, отново ще работят по темата. Той коментира още, че ако има добри идеи, които да се заложат в процедурата, е готов да ги чуе и те да бъдат обсъдени с комисията.
От думите му стана ясно още, че през септември ще бъде гледана нова икономическа рамка на целия градски транспорт, тъй като той е на сериозна загуба, поради намаления пътникопоток и липсата на възможности водачите да продават билети.
"Около 20 млн. лв. е на загуба транспортът за месеците март, април и май", посочи Зарков. /БГНЕС