Новата услуга в мобилното приложение My Fibank дава възможност на клиентите на банката да влязат на българските и международни пазари и да търгуват свободно. Тя бе представена от Божидар Дойчинов, заместник-директор „Дигитално банкиране“ във Fibank, предаде репортер на БГНЕС.
С новата услуга клиентите могат да стъпят свободно на големите борси в Европа и САЩ и директно да пускат своите поръчки за покупка и продажба към пазарите. Основните й функции са покупка на акции и на борсово търгувани фондове ETF.
„Клиентите могат да управляват своето инвестиционно портфолио като имат възможност да правят покупки и продажби на инструменти, могат да проследяват в реално време статута на поръчките си, както и да активират допълнителни услуги като известие при достигане на цена или да си подредят инструментите по свой начин, като ги добавят в списъка „любими“, обясни Дойчинов.
Активирането на услугата става лесно и бързо и не трябва да се ходи до клон на Fibank.
„Буквално в няколко стъпки всеки може да се регистрира и да ползва услугата“, заяви финансистът и добави, че процесът е изцяло дигитален.
„Клиентът преминава през един въпросник, с който банката създава неговия дигитален профил. Сключва се договор и се подписва с фейс ID или пръстов отпечатък. Така за секунди той има достъп до световните пазари“, каза още Божидар Дойчинов.
Услугата няма месечна или годишна такса, което също е едно от нейните безспорни предимства.
„Удобството да държиш в ръцете си възможността да инвестираш е много по-ценена от потребителите. Хората, които желаят да търгуват се възползват много бързо от услугата. В момента сме активирали кампания, която позволява на клиентите ни да търгуват преференциално на два големи пазара в САЩ и Германия. Услугата има потенциал и ще я развиваме и в бъдеще“, подчерта финансистът. І БГНЕС