По тази причина предлагат да спрат да бъдат субсидирани. Освен това те предупреждават, че това ще бъде следващият автомобилен скандал в ЕС след "Дизелгейт" от 2015 г., в който беше разкрито, че производителите фалшифицират реалните емисии на превозните средства.
Но говорител на Европейската асоциация на автомобилните производители обясни пред „Евронюз“, че не вярват, че това ново проучване е достоверно:
"Ние поставяме под съмнение методологията на изследването, тъй като тя разглежда автомобилите само по време на дълги пътувания, които не са представителни за типичното използване на хибридни превозни средства. Следващата година всички автомобили, регистрирани в ЕС, ще бъдат оборудвани с устройство за наблюдение. което ще даде реална картина на ситуацията за Европейската комисия да преоцени и да направи съответните законодателни адаптации ".
В момента напълно електрическите автомобили могат да изминат около 300 км с едно зареждане на батерията. Така че екологичните групи смятат, че преходната хибридна технология трябва да бъде премахната.
Днес около половината от електрическите автомобили по европейските пътища, също имат резервоари за гориво./ БГНЕС