Маркет линкс: 71% от потребителите в интернет пазаруват, жените са по-активни

81% от гражданите на България ползват интернет всеки ден. 71% от тях са пазарували онлайн през последните 6 месеца на 2023г. Жените са по-активни от мъжете.

Това стана ясно от националното представително проучване “Пулсът на онлайн потреблението в България 2023”, предаде репортер на БГНЕС.

Проучването на Маркет линкс показа, че 42% планират какво ще закупят онлайн, 39% се мотивират от рекламите. “За 75% от питаните цената е основен фактор, а най-много се купуват дрехи, обувки, козметика и книги”, обясни Надя Гогова.

Тя поясни, че 61% заплащат с наложен платеж, а 35% с карта. “Най-предпочитаният метод за доставка е до офис на спедиторската фирма”, коментира Гогова.

Тя представи и световните тенденции. “Социалните медии са огромен двигател на онлайн търговията. Визуалното съдържание продава, а потребителите очакват по автоматизиран начин онлайн магазините да им изпращат артикули, които ще им харесат. Потребителите обръщат и все повече внимание на етичните стандарти в дрехите”, добави Надя Гогова от Маркет линкс. /БГНЕС