Като основен стратегически приоритет на индустрията българските пивовари продължават устойчиво да развиват и системата си за саморегулация на публичните комуникации. Напоследък в това поле на отговорности са надградени изискванията за сигурност и прозрачност на дигиталните комуникации, въведени са правила за работа с промоутори и инфлуенсъри, по-строги са и рестрикциите за достъп до реклами на бира на лица под 18 години и др.
Активно се развива и продължаващата вече 12 години кампания на СПБ за творчество, природа, превенция и спорт. От тази година тя се популяризира под мотото "КОД: Отговорни заедно". По нея съвместно с Превантивно-информационния център по зависимости - ПИЦ по ПН, София, Главна дирекция ,,Национална полиция“, община Велико Търново и НПО ,,Св. Иван Рилски“ вече са организирани десетки събития за младежи, деца и родители в София, община Велико Търново и Ловеч. Общо в инициативите през първите 6 месеца на тази година са се включили над 4000 участници. През следващите 2 месеца предстои в Стара Загора и Велико Търново пилотно да бъдат поставени арт кошове на СПБ за разделно събиране на пластмасови бутилки с цел оползотворяване на отпадъците и опазване на околната среда. /БГНЕС